ائتلاف علیه داعش باطل است/ مردم منطقه می‌خواهند مستقل باشند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::جانشین وزیر دفاع گفت: ائتلاف نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا که به بهانه مبارزه با داعش شکل گرفته ائتلافی باطل است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در حاشیه همایش قافله خورشید در جمع خبرنگاران، با اشاره به اختلاف کشورهای غربی برای مبارزه با داعش اظهار کرد: ائتلاف نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا که به بهانه مبارزه با داعش شکل گرفته ائتلافی باطل است؛ زیرا مردم منطقه خود باید درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به این که مردم منطقه می‌خواهند مستقل باشند، یادآور شد: حضور نیروهای بیگانه مانعی برای سپردن کارها به مردم منطقه است.

امیر حاتمی تصریح کرد: داستان داعش و ظهور و بروز آن توسط رهبران این ائتلاف شکل گرفته است.

وی با اشاره به گردهمایی صبح امروز فرماندهان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: به دنبال پیاده‌سازی این هستیم که به نحوی بتوانیم پیوسته بودن ارتباط بازنشستگان و به خصوص فرماندهان بازنشسته نیروهای مسلح را برنامه‌ریزی کنیم؛ به عنوان قدم اول ضمن تجلیل از فرماندهان در این همایش این موضوع را پایه‌گذاری کردیم تا بتوانیم که ارتباط منسجمی را با فرماندهان دوران دفاع مقدس ایجاد کنیم.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: این کار یک شروع بود و بنا داریم این کار را به شکل‌های مختلف استمرار دهیم. یک دبیر خانه دائمی تشکیل و سایت قافله خورشید نیز ایجاد شده است، تا از این طریق ارتباط‌ها توسعه یابد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا